نمیدونم

نمیدونم چرا جدیدا اینقدر کسل شده ام .تقریبا دوسالی میشودکه وقتی نزدیک پاییز میشویم من کسل میشوم واصلا حوصله‌ ندارم.

این چند روزه هم اصلا حوصله ی پست گذاشتن روندارم.

بابا ولم کنید.........

شوخی کردم.

علی محمدرضائی
فاطیما کیان
۶ شهریور ۹۴، ۱۷:۳۰
این چند روز کلا هوا و دل ما هم گرفته
پاسخ :
هوووم
فاطمه .ح
۷ شهریور ۹۴، ۱۷:۲۲
نه خوبه. خوبه خوبه. هوا عوص میشه مدرسه ها باز میشه. میخوام *_*
پاسخ :
خوب که هست من هم تا دوسال پیش خیلی دوست داشتم پاییزرو ولی نمیدونم چرا اینجوری شدم.
آقای سر به هوا ...
۸ شهریور ۹۴، ۲۳:۳۱
بـــــــــــــــــــــه روزم ! اگر سیگار میکشی این پست رو نخون !
$ پــــِـد + رآم + یــن $
۱۰ شهریور ۹۴، ۱۵:۳۶
پاییز خاصیتش همینه
هرچند پادشاه فصل هاست و خلاصه این قضایا
ولی خب یه جور آشوب به پا میکنه تو دل آدم ... !
مثل غروب جمعه !
محمد جواد حیدری پرچکوهی
۲۰ شهریور ۹۴، ۱۹:۳۲
عاشق این‌م یه سال پاییز پرچکه باشم، ولی مگه مدرسه می‌ذاره!

من همیشه تو رو خسته دیدم، البته حق می‌دما! کسی دووم نمی‌آره اون مدرسه رو!
پاسخ :
البته همیشه خسته نبودم بیشتر تو امتحانات بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ