آیا می دانید؟

آیا می دانید دهم محرم سال61ه.ق برابرسه شنبه 20مهر59ه.ش می باشد؟

اینم یه مدرک معتبر

علی محمدرضائی
ناشناس
۱۰ آبان ۹۴، ۱۵:۴۸
بله میدونم
پاسخ :
خب خیالم راحت شد.
فاطمه .ح
۱۰ آبان ۹۴، ۱۶:۰۶
نه نمیدونستم
پاسخ :
ازاین به بعدبدون:-)
از چی بگم
۱۱ آبان ۹۴، ۰۰:۱۷
ن داداش دوشنبس برو دوباره بخون
پاسخ :

نه همون سه شنبه س.اولا من ازجایی نخوندم دوماهم معلم فیزیکمون بافرمول ثابت کرده هم من خودم نرم افزارش رو دارم

ابوالحسن جعفری بلالمی
۱۱ آبان ۹۴، ۱۵:۱۰
سلام .
مطلبی در مورد مادر وجود داره دوست دارم شما هم بخونیدش .

ارادتمند : ابوالحسن ج

در پناه حق .
از چی بگم
۱۱ آبان ۹۴، ۲۰:۵۰
معلم غلط کرده خود حضرت زینب میگه دوشنبه حالا یه معلم بیاد اونم با فرمول ثابت کنه خخخخخخ
پاسخ :

آقاجون من سه تا دلیل اوردم بازم شما باورنمیکنی

شماهم اگه دلیل داری روکن

ابوالحسن جعفری بلالمی
۱۲ آبان ۹۴، ۱۴:۱۷
می دونستم ولی چه اهمیتی داره ؟
.
.
.
.
.

من به وبت سر میزنم  بعضی وقتا هم مخفی .
پاسخ :

اهمیت که داره ولی ....ولش.

برای چی مخفی؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ