تنها

صادق هدایت
علی محمدرضائی
محمد جواد حیدری پرچکوهی
۵ آذر ۹۴، ۰۹:۰۲
کار خوبی می‌کنه!
پاسخ :
هووووم
محمد جواد حیدری پرچکوهی
۵ آذر ۹۴، ۰۹:۰۶
خیر الان تو پنل مدیریت خودم‌م!
پاسخ :
...
محمد جواد حیدری پرچکوهی
۵ آذر ۹۴، ۰۹:۰۸
درباره‌ی:
favicon 
اندازه استاندارد : ۱۶ در ۱۶
بعد از آپلود تو این کد میذاری ...
<link href="http://adres-shoma/blogskin.ico" rel="shortcut icon">
و بینِ دو تگ head قرار میدی :) (توی اچ دی ام ال)

قط برای این گفتم که یاد بگیری و بعدن هم اگه نیاز داشتی بدونی!
پاسخ :
چطوراپلودکنم وچطوری ١۶در١۶بکنم عکسو
آقای سر به هوا ...
۵ آذر ۹۴، ۲۳:۰۳
امان از مرگ !
پاسخ :
بله
محمد جواد حیدری پرچکوهی
۶ آذر ۹۴، ۲۱:۱۱
برای سایز:

عکسی که انتخاب می‌کنه اگه مربع باشه، می‌ری تو فوتو‌شاپ، از قسمت منو‌های بالا که باز می‌شن کلی گزینه داره، قسمت ایمِیج رو می‌زنی، بعد می‌زنی سایز ایمیج! یه صفحه باز می‌شه که اون‌جا می‌تونی سایز رو تغییر بدی!

+

آپلود عکس می‌تونی همه‌جا انجام بدی، فقط باید مطمئن باشه!
عکس رو باز می‌کنی، روش راست کلیک می‌کنی، copy url  رو می‌زنی، بعد به‌جای توی کد بالا  کنترل وی رو می‌زنی آدرس خودش پیست می‌شه!


اما اگه عکس مربع نبود، اول عکس‌ت رو مربع می‌کنی بعد عملیات فوق رو انجام می‌دی!


اگه تغییر سایز رو نفهمیدی سرچ کنی، آموزش تصویری‌ش هست!

پاسخ :
اگه یادت باشه پارسال بهت گفته بودم که فتوشاپ ندارم
محمدجوادغلامیان
۱۲ آذر ۹۴، ۱۶:۵۲
هوووووووووو
باپرچکوهی دواتون شده؟
پاسخ :

هوووووووووووووووووووووو

چیه بی تربیت؟

نه کی گفته شایعس

محمدجوادغلامیان
۱۲ آذر ۹۴، ۱۸:۴۹
ببین بنا بر بی ادبی باشه منم بلم




جنبه شوخی نداری؟




اه اه اه اه اه
پاسخ :
اولا بلم نه بلدم
دوما من که نگفتم بی ادبی بلد نیستی من گفتم هووووووو یه کلمه بی ادبیه
سوما هوووو جدیدا شوخی شده ؟
محمدجوادغلامیان
۱۲ آذر ۹۴، ۱۸:۵۱
من خودم کامت هایتان را دیدم
پاسخ :
کامت چیه کامنت تازه چی رودیدی
بابا ایهاناس یکی من رو ازدست این نجات بده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ