کارنامه ها

تازه میفهمم که چه مدرسه ی افتزاحی دارم.

امروزتمام چهارزنگ فکرم به کارنامه ها بود.هروقت هرکی میومددرکلا س وکاری داشت من فکرمیکردم اومدن کارنامه رابدهند.

کلا کل بچه ها امروزمثه من بودن.

سه زنگ اول گذشت....................

زنگ چهارم هم تاآخراش طی شد ودودقیقه به پایان زنگ معاون مان آقای جهانی واردشد وگفت این کارنامه هاتونه هرکسی هم نباشه کارنامش یکی از سه شرط زیرروداره:

1.به جلسه چهره به چهره نیومده.(بعدا دربارش واستون توضیح میدم)

2.معدلش زیر17است

3.نمره ی زیر15 داره.

کلا 5کارنامه داددست معلممون وگفت بقیه هم فردا ساعت11باوالدین بیان کارنامه روبگیرن وسپس رفت.

وطبق شانس گند من هم،من جزوشان نبودم.

جالبیش این بود که یکی ازبچه هاکهتمام نمرات را20شده بود بهش کارنامه ندادن .به یکی ازبچه ها که 3تا تک داشت داده بودن و....

من که یه نمره 14/75 داشتم ندادن و....

حالا من هم فردابابام بایدبرم کارنامه بگیرم.

اه اه اه اه اه اه...........................

اگه زنده موندم بقیه ماجرارابراتون تعریف میکنم.

احتمالا ادامه دارد..................

علی محمدرضائی
محمد
۶ بهمن ۹۴، ۱۶:۵۵
ممنون سایتتون عالیه
پاسخ :
ممنون
خواندنی ها
۶ بهمن ۹۴، ۱۷:۱۲
چه داستان جالبی
منتظر ادامه اش هستیم
پاسخ :
کجاش جالب بودخیلی هم غمگینانه بود البته شایدمال شماجالب باشه به هرحال ممنون که خوندیدش درضمن این داستان نبود واقعیت بود
مهدی ابوفاطمه
۶ بهمن ۹۴، ۱۷:۴۲
ان شالله به خیر بگذره
بهرحال خدا رحمتتون کنه
پاسخ :
ان شاالله خدارفتگان شماروبیامرزه
some one
۶ بهمن ۹۴، ۱۷:۵۲
دنبالتان کردم.دنبالم کنید
پاسخ :
چشم
Haa Med
۶ بهمن ۹۴، ۱۹:۲۹
زنده موندی؟
مگه میخوان بکشنت؟ :-)))
پاسخ :
اگه بابای من همان یه نمره ی پایین روهم ببینه منو میکشه
$بیتا$ ...
۷ بهمن ۹۴، ۱۴:۱۴
دنبال میشوید
پاسخ :

شماهم همینطور

$بیتا$ ...
۷ بهمن ۹۴، ۱۴:۱۵
چه خوش شانسی شما
پاسخ :

کجاش خوش شانسی بود هان؟

ناشناس
۷ بهمن ۹۴، ۱۶:۰۶
وای دیگه اوج بدشانسی
پاسخ :
بله
خواندنی ها
۷ بهمن ۹۴، ۱۶:۱۰
میدونم واقعیت بود 
اما چون خیلی قشنگ نوشته بودیش گفتم داستان
و اینکه من زمانی که درس میخوندم اصلا چنین استرسی نداشتم بخاطر همین برام جالب بود
پاسخ :
آهان
امیروحید کوچولو
۸ بهمن ۹۴، ۰۷:۵۶
سلام.

دل‌م برای این‌جور حرف زدن‌هات تنگ شده!


چه سخت‌گیر شدن!

جهانی :))
پاسخ :
برای کدوم جورحرف زدن هام؟
امیروحید کوچولو
۸ بهمن ۹۴، ۲۲:۰۰
ای بابا، تعریف کردن کلاسات و بی‌شعوریا برخی‌ها!
پاسخ :
آهان
امیر سعادت مند
۱۰ بهمن ۹۴، ۱۵:۱۶
ههههههههههههههه
پاسخ :
هههههههههههههههههههههه وووووووووووووووووووووو
امیر حسین کرم پور
۱۴ بهمن ۹۴، ۱۶:۲۲
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ :

حقت هست بخوابونم دهنت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ