یکی به من بگه...

یکی به من بگه چرا چن وقته انقدر بازدیدکننده های اینجا کم شده؟؟؟

آخه نه نحوه مطلب نوشتنم عوض شده نه کسی از وبلاگ نویسی خداحافظی کرده

ازهمین الانم میگم من هیچ وبلاگ دیگه ای ندارم مثل اینکه یک نفر دیگه با نام من یه وبلاگ دیگه زده وبعضی از شماها رفتید اونجا نظر گذاشتید

علی محمدرضائی
سیّد محمّد جعاوله
۲۷ شهریور ۹۵، ۱۶:۲۶
ممنونم از اینکه گفتید
پاسخ :
خواهش میکنم
حوری دخت
۲۷ شهریور ۹۵، ۱۶:۳۵
سلام
ولی من ب اسم شما ی جای دیگه رفتماااا
پاسخ :
خب اشتباه رفتی دیگه
پرواز ...
۲۷ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۸
شاید چون نزدیکه شروعه مدارس و ایناست دوستان دیگه خیلی وب نمیان...
پاسخ :
نه بابا همشون دارند مثل چی پست میزارن
اینجا نمیان
علیرضا امیدیان نسب
۲۷ شهریور ۹۵، ۲۱:۴۳
منکه مطلب بزارین سر میزنم
اگه نزدم معذرت میخوام
پاسخ :
شما فرق میکنید
معذرت نخواه
....مسعود ....
۲۸ شهریور ۹۵، ۱۴:۳۵
ممنون
پاسخ :
من سوال پرسیدم اونوقت شما میگی ممنون
سحر
۲۸ شهریور ۹۵، ۲۱:۱۱
ای بابا بخوای واسه این چیزا هم ناراحت بشی که واویلاست.
مردم حال نظردادن ندارن لابد.
پاسخ :
شاید
....مسعود ....
۲۸ شهریور ۹۵، ۲۱:۱۲
بیان ممنون به خاطر تشکر از شماست . 
و البته این مشکل ظاهرا دامن گیر همه شده
پاسخ :
بازم ربطی به پست نداشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ