چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من نمیدونم چراانقدمعلما امسال وحشی شدن؟

آخه چراانقدرامتحان میگیرید وتمرین میگید؟

تواین دوماهه من یه روزآرامش نداشتم

اینم کارهای این هفتمه:

شنبه:دوصفحه امتحان ازکتاب پرسمان فیزیک

یکشنبه:امتحان بخشی ازدرس2زبان،امتحان چهارفصل اول مبانی کامپیوتر

دوشنبه:پرسش ازعربی1+عربی2+درس1عربی3،امتحان حسابان،تمرین های هندسه

سه شنبه:پرسش ازدرس2ادبیات،امتحان از28صفحه اول شیمی،دوصفحه دیگراز کتاب پرسمان فیزیک امتحان

چهارشنبه:امتحان از3درس زبان فارسی،پرسش ازدرس3 دینی،پرسش ازعربی1+عربی2+درس1عربی3

من میدونم این هفته رودیگه دووم نمیارم....

علی محمدرضائی
الناز محمدی
۱۹ آبان ۹۵، ۲۰:۰۶
دنبالی عزیز دنبالم کن:/
دایناسور
۱۹ آبان ۹۵، ۲۰:۰۹
خیلی مدرسه رو جدی نگیر !


اگه ممکن بود سایت منو هم لینک کنید:

http://daynasor.ir


پاسخ :
آخه نمیشه مدرسه ما خرهوشانه اگه نخونیم بااردنگی پرتمون میکنن بیرون
چشم به زودی لینک میشی
محمدرضا سلمانیان‌نژاد
۱۹ آبان ۹۵، ۲۰:۴۰
تموم میشه
بعدا دلت واسه این روزها و این مشکلات حل میشه
صبر کن
پاسخ :
من که خداخدا میکنم تموم شه
چیه این مدارس
مخصوصااگه مدرست خرهوشان باشه
فرشته ...
۲۰ آبان ۹۵، ۰۶:۴۴
خخخخ من تو 4 سال دبیرستان همین شرایط رو تجربه کردم.
راهی جز سوختن و ساختن نیست.خیالت راهت میگذره:)
یاعلی
پاسخ :
به هرحال خرهوشان که نببودی؟؟
بله،ولی جونم بالامیاد تابگذره
علی یارت
دایناسور
۲۰ آبان ۹۵، ۱۸:۰۲
چشم تو وبلاگ جدیدم لینک میکنم .

inzendegi.blog.ir
پاسخ :
اکشالی نداره
.. باران ..
۲۰ آبان ۹۵، ۲۳:۰۰
این نیز بگذرد:)

پاسخ :
بله ولی سخت بگذرد
سیّد محمّد جعاوله
۲۳ آبان ۹۵، ۰۱:۵۸
سلام
لطفا دروغ نوشت رو دنبال بفرمایید
متشکرم.
پاسخ :
دنبال نمودم
سارین
۲۴ آبان ۹۵، ۱۳:۴۴
سلام شاید میخوان بچه ها بیشتر بخونن ولی کیفیت بعضی معلما شده مثل جنس های چینی :)
پاسخ :
سلام نخیر فقط قصدشون اذیت کردنه
بله باهات موافقم معلم چینی
کاظم لمسو
۱ آذر ۹۵، ۱۴:۲۲
سلام دنبال شدین
ما رو هم دنبال بفرمایین..):
پاسخ :
چشم 
یک نفر
۲۵ بهمن ۹۹، ۱۶:۳۱

منم تو مدرسه تیزهوشان درس میخونم

امسال تازه رفتم همچین سختی هم نیست

البته بگم معلما خیلی سخت گیر هم شدن هی امتحان هی تکلیف ولی کاریش نمیشه کرد

همینه که هست

یا علی مدد

.

بای..

پاسخ :
البته بگم براتون محض اطلاع این مطلب برای 4 سال پیشه...
الان 6 ترم از دانشگاه م هم گذشته و قراره خودم معلم بشم... :)

شما هم تازه داغی...
بزار یخورده بگذره سختی رو حس میکنی...
بای...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ