به نظرمن...

به نظرمن غم چیزی اجتناب ناپذیره ودرهرمورد میتونه به سراغ آدم بیاد.

چون زندگی سرتاسرفرازو نشیبه والزاما همیشه بروفق مراد آدم نیست.

امااگه آدم همیشه یه چیز رو مدنظر داشته باشه،میتونه همیشه رضایت قلبی درخودش احساس کنه و راههای غصه رو ببنده.

اونم اینه که ((معتقد باشه به این چرخ دنیا به دست کس دیگری می چرخه ودرواقع اراده ی ما بعد ازاراده و قدرت اون قرارمیگیره))...

................................................................

پ.ن:این روزها خیلی ها بهم پیام دادن که عاشق شدی و ازاین حرف ها و.....

چرا حالت بده؟؟؟؟

طرف رو معرفی کن بریم برات خواستگاری....

آقا ازهمین جا اعلام میکن من عاشق نشدم وحالاحالا ها نخواهم شد فقط درگیره فکرم این روزا...

علی محمدرضائی
Va hid
۳ اسفند ۹۶، ۲۲:۳۴
زندگیه!

گاهی خوش گاهی ناخوش

فقط  میزان خوشی و ناخوشیه که برای ادمها متفاوته!!

چیز مهمی نیست!!!! 

دلتون شاد
پاسخ :
مال ماکه همش ناخوشیه ولی خب...
اوهوم
چشم
میماجیل ‌‌
۴ اسفند ۹۶، ۰۰:۳۸
سلام...
:) باید به این پی‌ببری که سرنوشت کل این جهان رو یه دست نوشته... چه خوبیاشو... چه بدیاشو:)

+ عاشق شدن مگه دسته خودته که به این زودی نمی‌خوای عاشق شی؟! این دیگه چه نوع عشقیه آخه! بعدم عاشق شدن چیزِ بدی نیست که این‌طور برخورد می‌کنی... اعلائم برائت می‌کنی و اینا:) خیلی هم خوبه آدم عاشق باشه! حالا نمی‌گم تو عاشق باش... ولی این‌طوری‌م برخورد نکن که:)

+ راستی اگه دقت کنی قالب وب‌لاگ‌ت یه اشکالی داره... اون قسمتی که نوشته طراحی شده توسط رضا اومده وسط صفحه و افتاده روی خط پست‌ت! زیاد خوب نیست. 
پاسخ :
سلام
بله..‌.
مگه من چیزی گفتم؟؟؟
+نه دست خودم نیست ولی خب اولا که داشتم شوخی میکردم که نخواهم شد دوما فعلا هیچ دختری اطرافم نیست که بخوام عاشق بشم حالا شاید تودانشگاه شاید...
خودم میدونم که چیزبدی نیست برخوردبدی هم نکردم فقط به بعضیا اینو گفتم که داشتن منو دیوونه میکردن ازبس چرت وپرت بهم گفتن...
بله عشق خوبه
درضمن اینو تو پست یادم رفت بگم من عاشق هستم ولی نه ازاون عشقا عشق به یه چیز دیگه دارم....
+اولا که من طراح قالب که نیستم که به من میگی مشکل داره....
طراح یکی دیگس...
درضمن اون مشکلم برای وقتایی هس که تک پست هست اگه صفحه کامل بشه درست میشه
میماجیل ‌‌
۴ اسفند ۹۶، ۱۹:۴۴
:)
عاشق شو اَر نه روزی کار جهان سر آید...
ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی...
+ خب شما طراح قالب نیستی ولی می‌تونی این مشکلو به طراح قالب بگی تا درست‌ش کنه:) چیز سختی نیست:)
پاسخ :
میشه شعررو معنی کنی بفهمیم چی میگه؟؟؟
چرا کارسختیه چون حالش روندارم
میماجیل ‌‌
۵ اسفند ۹۶، ۲۰:۴۷
می‌گه عاشق شو وگرنه کار جهان سر می‌آید یه روز و تو بی این که نقش مقصود رو از کارگاه هستی بخونی تموم می‌شی می‌ری:)
+ خسته نباشی:)
پاسخ :
اوهوم
+سلامت باشی
من دلم پاکه ...
۱۰ اسفند ۹۶، ۱۵:۳۲
عاشق شدنتم میبینیم ....خخخخ

پاسخ :
باوشه....
چی جوری میخوای ببینی؟؟؟؟
دوربین مخفی داری؟؟؟؟
من دلم پاکه ...
۱۸ اسفند ۹۶، ۱۵:۴۴
دیه دیه....خخ😁
پاسخ :
نخند گرفتار میشیا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره
سلام،به یاسان خوش اومدید.
فقط لایک ونظر یادتون نره...
پیوندهای روزانه
طراح قالب: عرفـــ ـــان ویرایش توسط نقل بلاگ